צרו קשר

שם
טלפון

השירות והתמיכה שלנו

השירות והתמיכה של הוסטד מחשוב ענן

מערך התמיכה והשרות של הוסטד מחשוב ענן מהווה חלק בלתי נפרד מפעילותה של חברת הוסטד ולשם כך אנו פועלים 24 שעות ביממה, 364 ימים בשנה ומעסיקים מהנדסים, הנדסאים וטכנאים המספקים ללקוחות החברה תמיכה כוללת וזמינה למוצרים ומערכות.  

המערך מעניק סיוע טלפוני בנושאים טכניים ע"י מומחים הנמצאים במוקד השרות, ברבים מהמקרים נפתרת הבעיה באמצעות הדרכה וסיוע טלפוני או באמצעי שליטה מרחוק ברשת התקשורת במקרים אחרים משוגר טכנאי לאתר, לביצוע הטיפול הנדרש.

מערך השרות של חברת הוסטד מחשוב ענן נותן תשובה מקצועית ואיכותית ללקוחות הוסטד מחשוב ענן בארץ תוך שמירה על זמינות גבוהה וחדשנות ונותן מענה על דרישות בשווקים מגוונים ומשתנים על ידי ראיה מערכתית מקיפה המבוססת על ניסיון רב בשוק. הלקוח כיום מעוניין בפתרון כולל, המותאם לצרכיו המיוחדים ועונה על דרישותיו העכשוויות, תוך תכנון חכם לעתיד.

אגף השירות של הוסטד מחשוב ענן מציע ללקוחות שלו פתרונות מתוכננים לפרטי פרטים עם יחס מצוין בין עלות לביצועים ואפשרויות חכמות לגדילה והתרחבות.

הוסטד מחשוב ענן מפעילה מערכות ניטור ובקרה אשר מאפשרת לצוות המוקד לאתר בעיות וכשלים בטרם יתפתחו לידי תקלות משביתות.  

אנו מאמינים כי מימוש פתרון מוצלח מושתת על שלושה רבדים עיקריים:

  • טכנולוגיה.
  • כח אדם מיומן ומקצועי.
  • יכולות שרות גבוהות לאורך זמן.

התאמה מלאה לצרכי חברתכם

כל ארגון! גם ארגונים בהם פועלת מחלקת IT עצמאית, זקוקים מעת לעת לסיוע מטעם מומחים אשר מתמודדים מידי יום עם מגוון רחב של תקלות בקרב לקוחות רבים. ארגונים בעלי צוות IT מצומצם, אשר זקוקים לתגבור וסיוע של מומחים, הן בפתרון תקלות והן בביצוע של עבודות שוטפות. ארגונים המעוניינים לקבל סיוע נקודתי בתחומים בהם אין להם מיומנות.

מה אנו מציעים ?

מערך שרות כולל ומקיף של סביבת מחשוב ורשתות תקשורת הכולל תחזוקת מערכות השרתים ברשת שרותי Help Desk, שירותי תמיכה, תמיכה מרחוק ומתן סיוע על ידי טכנאים במערך השרות של חברת הוסטד מחשוב ענן במידת הצורך הגעה לאתר הלקוח במהירות המרבית, עד 4 שעות מזמן פתיחת התקלה מחוץ לשעות הפעילות הרגילות. ניהול מלא של אתר הלקוח באמצעות מרכז התמיכה ומנהל מערכות מידע ייעודי שיטפל בכם מטעם חטיבת האינטגרציה ותשתיות של הוסטד מחשוב ענן ביצוע פעולות תחזוקה שוטפות: בדיקת גיבויים, וירוסים, מצב מערכות וכד'. מתן ייעוץ ללקוחות במסגרת הסכם שירות בתכנון וביצוע פרויקטים בכל היקף, המשלבים תקשורת ואבטחת מידע וכיו"ב. הפקת דוחות פעילות תקופתיים על פי צרכי הלקוח. מעקב ופתיחת תקלות באמצעות אתר האינטרנט, מייל וטלפון. אופציה לאספקת שרותי תמיכה 24*7.

התקשרות אתנו מבטיחה לך:

  • מקצועיות ואמינות

עובדי החטיבה הם לב סיפור ההצלחה. מנהלי התחומים מהווים את חוד החנית במקצועיותם. צוות הטכנאים כולל בעלי תארים רבים והסמכות של כל היצרנים המובילים ומעודכן בהתפתחויות ובחידושים באופן רציף.

  • ניסיון מקצועי

ביצוע של פרויקטים רבים, מבטיחים לך אנשי מקצוע מהשורה הראשונה עם ניסיון רב של עבודה בפועל ניסיון שיקנה ללקוחותינו עמידה בחזית הטכנולוגיה.

  • מנהל תיק לקוח

נציג אישי בעל ניסיון רב ובעל תודעת שרות גבוהה, המלווה אותך לכל אורך הדרך.

  • שרות מגוון

מגוון רחב של שירותים התמחויות המאפשר פתרון קצה לקצה תחת קורת גג אחת.

  • מקצועיות וחדשנות

אגף השירות בהוסטד מחשוב ענן עוסק כל העת באיתור שווקי פעולה חדשים ומיישם את הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות בעולם. אגף השירות נמצא בפעילות מתמדת שמטרתה לשפר ולהעלות את רמת הביצועים. אנו מתחייבים להמשיך ולהציע ללקוחותינו סל שירותים רחב היקף עם פתרונות כוללים, חדשניים ומקוריים.

  • קשר לאורך זמן

החלטה אסטרטגית חברת הוסטד מחשוב ענן רואה קשר ארוך טווח עם לקוחותיה, ולכן שמה כדגש לחרות על דיגלה שרות אמין, מקצועי, אדיב ומהיר.

 

לפרטים נוספים, התקשר עכשיו 074-73-00020 ויועץ מכירות Presale יספק לך פתרון מותאם לצרכים שלך ללא עלות.