פתרון ה-Hosted Exchange של הוסטד מחשוב ענן הינו הגדול והמבוסס ביותר בישראל
הפתרון נמצא היום בשירות גופים גדולים בישראל לרבות חברות תקשורת מובילות. הפתרון מבוסס על:
- פתרון Hosted Exchange בתצורת Outsource - אין עלויות הקמה/תחזוקה
- דואר אלקטרוני מתקדם יכולות בדרגת ה-Enterprise
- שירות אמין, זמין, שריד ומאובטח
- המערכת תוכננה, הוקמה ונבדקה על-ידי מיקרוסופט
- יכולת גידול והרחבה - עד מליוני תיבות דוא"ל
- ניהול מרכזי ועצמאי – כולל ממשקי WS/API
- אבטחת מידע – שילוב של מספר מע' מתקדמות (4 FireWall)
- הגנה רב שכבתית - אנטי-וירוס ואנטי ספאם
- שיתוף מידע, עבודת צוות וניהול מסמכים, ניהול יומנים וניהול אנשי קשר קבוצתיים
- שירות AutoDiscover – הגדרת Outlook ו-PDA אוטומטי - חוסך תמיכה
- תמיכה במכשירי BlackBerry
- תמיכה במכשירי iPhone/iPad ואנדרואיד
תמיכה בפרוטוקולים
קיימת תמיכה מלאה בכל הפרוטוקולים הקיימים:
פרוטוקול | תאור | |
MAPI | Messaging Application Programming Interface | |
POP3 | Post Office Protocol | |
S.POP3 | Secure POP3 Protocol | |
IMAP | Internet Message Access Protocol | |
S.IMAP | Secure IMAP Protocol | |
OWA/HTTP | Outlook Web Access | |
MOBILE | Mobile Wireless ActiveSync | |
WAP | Wireless Application Protocol |
שירותים על התיבה מנגנוני אנטי-ספאם ואנטי-וירוס
שירות Hosted Exchange כולל כחלק מהחבילה המוצעת הגנה רב שכבתית כך שכל התעבורה לשרת עוברת דרך מספר מערכות של אנטי-וירוס ואנטי ספאם מתקדמות, זאת בנוסף כמובן לתוכנות האנטי-ספאם המקומית בצד לקוח (Outlook Client), מה שמבטיח הגנה כפולה.
יומן
שירות Hosted Exchange כולל את כל היכולות היומן, לוח שנה, פגישות וכו'.
שיתוף יומנים
שירות Hosted Exchange מאפשר לשתף את לוח השנה בין העובדים בחברה, מנהלים יכולים לצפות בפעילות העובדים. מזכירות יכולות לנהל ישירות מהמחשב שלהן את כל הפגישות של המנהלים והעובדים.
Public Folders
שירות Public Folders קיים כחלק מהחבילה לכל ארגון. אחד או יותר – קיימת תיקיית ציבורית אחת לכל ארגון - ניתן ליצור תת-תיקיות ללא הגבלה.
יכולות כיווץ/ארכוב/העברה
ניתן להגדיר ארכוב באופן ידני/אוטומטי ולהעביר מידע ישן לקובץ PST לוקאלי בהתאם לפי דרישת הלקוח.
אופציות גיבוי
קיים כחלק מהתיבה, מתבצע גיבוי יומי.
גיבוי לכל תיבות הדואר
כחלק משירות Hosted Exchange – מתבצע גיבוי יומי באופן קבוע לתוכן התיבות.
אחזור תיבת דוא"ל
בשירות מוגדר Retention של 30 ימים – מה שמאפשר לכל משתמש לשחזר באופן עצמאי פריטים שנמחקו בצורה קלה ונוחה. תיבה שנמחקת יכולה להיות אף היא משוחזרת באמצעות פניה למוקד התמיכה – באופן קל ונוח. במידה ויש לשחזר תיבה/פריט מעבר ל-30 יום יש לבצע פניה אל מוקד השירות לביצוע שחזור ממערך הגיבוי הנפרד – זמן ביצוע שחזור פרטני הינו יום עבודה.
תמיכה טלפונית לליווי תהליך האחזור
ליווי טלפוני מלא לתהליך אחזור פרטים בתיבה – הינו ללא עלות נוספת. ביכולתנו לספק ליווי טלפוני מלא לתהליך האחזור, לכך יידרש תמחור נפרד במידה ויוגדר שאנו נדרשים לספק מענה זה באופן חלקי או מלא – בשלב זה לא ניתן להעריך את העלות לפני קבלת פירוט להיקף הבקשה.
לפרטים נוספים, התקשר עכשיו 074-7300020 ויועץ מכירות Presale יספק לך פתרון מותאם לצרכים שלך ללא עלות.