צרו קשר

שם
טלפון

מחשוב ענן לעסקים

Hosted מספקת סל נרחב של פתרונות מחשוב ענן לעסקים כשותף זהב של מיקרוסופט

מחשוב ענן (Cloud Computing)

מחשוב ענן מתייחס לתפיסה חדישה ההולכת ורווחת בשימוש באינטרנט: במקום לקנות תוכנה ולהתקינה על המחשב המקומי (או הרשת המקומית), ניתן להשתמש במידע או בישום הנשמר בחוות שרתים מרוחקת, ולשלם רק עפ"י שימוש. ניתן להקביל את השימוש המעודכן באינטרנט עפ"י טכנולוגיה זו לשימוש ברשת החשמל, מבחינה זו שהמשתמש תמיד מחובר לרשת אך משלם על פי השימוש בחשמל.

טכנולוגיית מחשוב ענן - שרתים וריטואלים רבי עוצמה

כיום הטכנולוגיה מאפשרת למשל הקצאת סביבת עבודה ומסדי נתונים עם יכולת אחזור במהירויות גבוהות על גבי שרתים רבי עוצמה, הממוקמים מחוץ לגבולות הפיזיים של החברה, לגבי סוגיית הסודיות והאבטחה של המידע הצבור בהם סביר להניח שבחוות השרתים האינפורמציה על פי רוב יותר בטוחה מאשר בכל בית עסק ממוצע. עם זאת, כל אחד מאתנו בין אם משתמש בדוא"ל של יאהו, מאחסן תמונות בפיקסה של גוגל, שואב מידע מויקיפדיה או חבר ברשת חברתית דוגמת פייסבוק, נהנה מיישומים שונים שהתאפשרו בטכנולוגית ה"ענן".

הוסטד כיום הינה חוד החנית הטכנולוגית של שירותי מחשוב ואחסון אתרים בענן וירטואלי ייעודי. הוסטד מספקת שירותי מחשוב ענן לעסקים גדולים וקטנים, חברות, תאגידים, ארגונים. צוות המומחים של הוסטד מעניק ייעוץ, ליווי ותמיכה משלב קבלת ההחלטה לעבור למחשוב ענן ועד המיגרציה של כל המידע לענן עצמו. 

נתקלתם בבעיה? מחפשים מומחים שיעזרו לכם לתכנן את התשתיות ולייעץ לכם בהקמה
צוות Hosted יכול להקים את הפתרון הנדרש, התהליך מתחיל החל משלב האפיון, התכנון, ההקמה הבדיקה ללקוח והתחזוקה.

משרד וירטואלי בענן

VDI – Virtual Desktop Infrastructure סביבת עבודה וירטואלית למשתמשים, פתרון מחשוב מתקדם לעסקים ומשתמשים להפחתת עלויות ולהתייעלות בעבודה בשוטפת, תוך מתן שרותי תוכנה, שליטה, בקרה ותמיכה מלאים.

שרת וירטואלי בענן

מערכת "מחשוב ענן" מהמתקדמות בישראל על גבי תשתיות VMware, HyperV, KVM מבחר שרתים בקונפיגורציות שונות ושרותים נלויים, הסכם רישוי לחברות הייטק, סטארטאפ ובוני אתרים גישה מלאה ב-RDP או SSH, כתובות IP ייעודיות, חיבור אינטרנט עד 1 ג'יגה ביט ללא הגבלת תעבורה וגיבוי מלא.

דוא"ל ארגוני בענן

פתרון ה-Hosted Exchange של הוסטד הינו הגדול והמבוסס ביותר בישראל. הפתרון נמצא היום בשירות גופים גדולים בישראל לרבות חברות ציבוריות, ארגונים ציבוריים וחברות תקשורת מובילות.

אחסון אתרים בענן

הוסטד מחשוב ענן מספקת פתרונות אירוח אתרים משנת 2000 בכל פלטפורמה אפשרית שקיימת, טכנולוגיה מתקדמת בכמה רמות מעל כולם עם יכולת חלוקת עומסים לאתרים מעשרות גולשים ביום ועד למיליוני גולשים ביום בישראל ובכל העולם.

ניהול קשרי לקוחות בענן

מערכת ניהול קשרי לקוחות של מיקרוסופט – Microsoft Dynamics CRM הינה פתרון מלא עם תכונות מתקדמות כמו ריבוי שפות, ריבוי מטבעות, ריבוי משתמשים – שמאפשר לך ליצור, לעקוב, לנהל ולעדכן במבט מלא של  360º אחר הלקוחות שלך החל רגע יצירת הקשר, המכירה והמעקב אחר הפעילות השוטפת.

פורטל ארגוני בענן

פתרון ה-Hosted SharePoint Server של הוסטד מחשוב ענן מסופק על ניהול מלא ועם יכולות מלאות לעצב, לקסטם ולשנות ככל שנדרש.

אירוח מערכות ERP בענן

חברת הוסטד מחשוב ענן, המתמחה בפתרונות מחשוב ענן, הקימה מערך שירותי ERP במודל SaaS - פתרון למערכת ניהול ארגון כוללת (ERP) עבור לקוחותיה המאפשר שימוש במערכות SAP, חשבשבת, פיננסית, פריוריטי וכל מערכת ERP בחסכון ויעילות מקסימליים.

 

גיבוי קבצים מרוחק בענן

פתרונות גיבוי Online הטובים ביותר לעסקים המבטיחים לכם שהמידע מגובה, קיימים מספר פתרונות לבחירה: גיבוי מרוחק לתחנות עבודה, גיבוי מרוחק לשרתים, גיבוי מתקדם לשרתים וירטואליים VMware ,Exchange ,SQL, רפליקציה מלאה לשרתים להמשכיות עסקית BCP+DRP, הרחבה לגיבוי Offline לנתונים ועוד.